Povestea are loc în Bulgaria - țară europeană , cu acces
ușor la peste tot din lume , păstrând unele dintre cele mai mici prețuri in
turism din Europa . Datorită alterarea sistemului politic și economic acolo ,
salariile sunt mici și, ulterior, prețurile de proprietate sunt prea mici .
Mare ! - Pentru cumpărătorii străini . Sa dovedit că pot obține un schi sau
proprietate mare, la un preț de chilipir doar 2-3 ore de zbor departe de casă
. Deci, vestea răspândit în sus transforma rapid Bulgaria într-un magnet pentru
cumpărătorii străini . După aderarea la UE, procedura mai greu pentru
achiziționarea terenurilor a dat la o parte pentru o nouă lege , armonizată cu
legislația europeană . Astfel ușa pentru noi cumpărători a fost deschis mai
larg .
După ce interesul cumpărătorilor , investitorii vrut să fie
cei care vând la noi în solicitanții de oa doua locuință . Aceasta nu a fost o
sarcină ușoară, deoarece cererea a provocat o concurență mult mai mare .
Informații despre " case dorite " cumpărătorilor " sa dovedit a
fi un avantaj . Astfel încât investitorii au început cercetările pe ce noi
clienti , cum ar fi , a face tot posibilul pentru a le facă pe plac - noi,
complexe , cu mai multe și mai multe figuranti au fost construite și vândute -
fiecare oferind mai mult decât prima . Copii bulgari de așezări spaniole au
crescut la piata imobiliara , același ca și omologii lor străini , cu excepția
pentru două dificultăți majore - localizarea geografică și prețul . Piscine ,
locuri de joaca golf , jacuzzi , centre de spa și așa mai departe are un rol
major în noile complexe ", a caietului de sarcini atragerea de cumparatori
" de investiții .
După atingerea optimă în funcționalitate , investitorii din
Bulgaria nu a oprit dezvoltarea produsului lor - de data aceasta - prin
creșterea dimensiunii sale . Cel mai recent hit pe piața locală sunt , vacanta,
ansambluri rezidentiale cu dimensiunea de un oraș mic ! Un singur complex se
pot răspândi pe ceva , cum ar fi de 50 000 - 100 000 mp Și acest lucru sa
dovedit a fi o idee strălucită - o ofertă de o casa de brand nou , cu o
infrastructură de brand nou într-un complex de tip inchis oferă tot ce este
necesar pentru stilul de viață european West - siguranță ( comunitățile cu
acces controlat inchisa ) , confort ( cele mai multe dintre ele oferă
întreținere și în gestionarea complexului ) , de recreere ( de fitness , sală
de gimnastică , spa , terenuri de joacă de sport , bazine de înot sunt o
necesitate - și unele chiar merge dincolo de faptul că , oferind terenuri de
minigolf și tenis ) , divertisment ( copiii au propriile lor terenuri de joacă
pentru copii și în unele dintre complexe mai există grădinițe , internet , TV
prin cablu și distracții de interior ) , alimente și băuturi ( restaurante ,
baruri , cafenele ) și diverse magazine . Astfel încât acestea să construiască
un complex mare oferă un stil de viață dorit și începi să ai grijă de ea .
Întreaga infrastructură - alei , conductele de canalizare , sistemul electric ,
firele de internet , etc este nou și proiectat special pentru că soluționarea
particular - astfel de viață a infrastructurii începe cu deschiderea
complexului - fără antecedente de uzură , nu este nevoie de suplimentare puteri
.
Nimeni nu poate spune până în prezent - există o serie de
complexe uriașe de pe litoral - în suburbiile din stațiunile principale ,
există unele în statiunea de schi ( mai mici decât cele de la malul mării ) și
unele în Sofia ( capitala ) . Toate acestea atrag interesul cumpărătorului ,
astfel că va avea nevoie de timp pentru a alege " cel mai bun Locație
Winner " printre ei .
Costul nu este mai mare decât noi complexe de obicei
construite . Un complex de obicei are nevoie de investiții doar pentru
construirea și un oraș nou are nevoie de investiții pentru clădirile plus
infrastructura - așa că, dacă acestea sunt la același preț în cazul în care
este de captură ? Captura este în cantitate - de la un brand nou dezvoltatorii
de oraș vinde mult mai mult decât o fac într-un complex de obicei, astfel încât
acestea să obține un profit mai mare și poate permite o mai mare investiție
într-un mod care nu reflectă prețul cumpărătorului .
Până în prezent, aceste noi complexuri mici sau mult mai
mari sunt tot mai mult și mai mult pe harta Bulgariei . Unii macroeconomists
cred că Bulgaria este următorul Spania în vânzare de proprietate de vacanta .
Adevărat sau fals - timpul va arăta .